[fullwidth background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding_top=”20″ padding_bottom=”20″ padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][one_third last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]
”Utvecklingsföretaget – moderbolaget Trivector AB och fyra dotterbolag – verkar inom hållbara transporter, verksamhetsutveckling, IT för kollektivtrafik, undersökningar och kommunikation.”
Redaktionell plattform & design
UTMANING:
En plattform för ett modernt magasin. Som ger kundnytta, hjälper läsaren att förstå framtiden, stärker varumärket och skapar en enhetlig bild av företaget.
MÅLGRUPP:
Kunder, samarbetspartners och anställda.
LÖSNING:
En workshop, för att fånga in vad Trivector står för och hur de vill framstå, ledde till en redaktionell plattform för företaget att arbeta självständigt utifrån. Därtill design av det nya magasinet.
RESULTAT:
Hittills har Trivector gett ut två nummer av tidningen 2038 utifrån den plattform som tagits fram av Wirtén. Vi har stöttat med mindre insatser under produktionen, samsynen på vad de olika verksamheterna gemensamt ska kommunicera har ökat, liksom tydligheten i hur de ska kommunicera sin verksamhet.