CONTENT MARKETING
– VÅR KÄRNA
”Den gemensamma nämnaren för alla kanaler är att i dag väljer dina intressenter var de hämtar information – inte du”.
Content marketing är och har varit Wirténs kärna ända sedan starten 1998. För mig är content marketing det självklara sättet att arbeta med PR, kommunikation och marknadsföring. Innehållet är kärnan. Därefter hjälper jag dig att publicera på bästa sätt utifrån varje uppdrag. Företagsblogg, kundtidning, mejl, sociala medier, seminarier, vitböcker, guider; förutsättningar, mål och intressenter styr valen.
Den gemensamma nämnaren för alla kanaler är att i dag väljer dina intressenter var de hämtar information – inte du. Därför vinner alltid bästa innehållet. Ditt innehåll ska vara en magnet som lockar dina intressenter att komma tillbaka, igen och igen och igen.
Wirtén vet hur du når och får följare, läsare och, det viktigaste: merförsäljning, nya kunder och de bästa medarbetarna.
Det är jag som driver Wirtén Content Agency
LARS WIRTÉN
Kommunikationskonsult och skribent
Efter 25 år inom redaktionell kommunikation i olika former vågar jag påstå att jag är expert på content marketing. Skriver journalistiska texter, bloggar, debattartiklar, strategiska dokument. Fil kand. Media- och kommunikationsvetenskap Lunds universitet, har arbetat som journalist på flera tidningar och drev byrån Wirtén PR & Kommunikation i många år i Malmö. Arbetar nu som fristående konsult och journalist i egna företaget Wirtén Content Agency.